AYIN SÖZÜ

"Çocuklar geleceğe gönderdiğimiz canlı mesajlardır..."

14 Ekim 2012 Pazar

Eğitimde FATİH Projesinin önemli hedeflerinden birisi de, başta okul müdür ve müdür yardımcıları olmak üzere, eğitim yöneticileri ve eğitim denetmenlerini (İl MEM idarecileri, müfettişler, okul müdür ve müdür yardımcıları), okulda bilişim teknolojisi araçlarını ve eğitim içeriklerini aktif olarak kullanılmasını sağlayacak yönetim bilgi ve becerilerine kavuşturmaktır.
Bu amaçla düzenlenen Teknoloji ve Liderlik Forumu kursları, teknolojinin bir öğrenme aracı olarak derslere etkili biçimde entegrasyonunun planlanması, teşvik edilmesi, modellenmesi ve desteklenmesine yardımcı olması amacıyla yönetim kadrolarının vizyon geliştirmelerini sağlayan bir içeriğe sahiptir.      
“Eğitimde Fatih Projesi” Teknoloji ve Liderlik Forumu kursları kapsamında, donanımı kurulan okullardan/kurumlardan başlanmak üzere başta okul müdür ve müdür yardımcıları ile illerde görev yapan tüm eğitim yöneticilerinin ve eğitim denetmenlerinin hizmetiçi eğitime alınması hedeflenmektedir.        

8 yorum:

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

İlkgün güzeldi

Adsız dedi ki...

okulda teftiş vardı. geldik bi gün dinlendik. iyi geldi. kulu kırıp,çocuklar gibi sevinçle burada sizi dinledik. Keyifliydi. Teşekkürlerrrr

Adsız dedi ki...

haaaarika bir gün I,m very happy today nice to meet you

Adsız dedi ki...

Öncelikle bunu seminer programını planlayan, hazırlayan, sunan, tüm paydaşlara ayrı ayrı teşekkürelerimi arz ediyorum. Program gayet bilgilendirici olmakla birlikte eğitim anlayışımızı tekrar gözden geçirip bazı eksik ve yanlışlarımızı da fark edip sorgulama imkanı sunması açısındanda ayrı bir fırsat oldu bizler için. Bunun yanısıra yeni
arkadaşlar tanıyıp, yeni dostlar edinebilmek açısındanda ayrı güzellik vesilesi oldu. Bu vesileyle sizleri aracılığınızla seminerde tanıştığım tüm arkadaşlara da şahsınızla birlikte sevgi saygı ve selamlarımı iletiyorum...

Adsız dedi ki...

yorum yapıldı...

Adsız dedi ki...

hocam çay molası verebilir miyiz

Adsız dedi ki...

tekbnoloji çok hızlı gelişmekte Amerika birleşik devletlerinde 4g teknolojisine geçilmişken biz daha 3g teknolojisinin başlarındayız Türkiye'de yaşlı toplumun azlığı bizde ki bu geriliğin en büyük nedenlerinden biri gelişme çok kısıtlı ne zaman gelişmiş bir ülke olarak anılacağız bilemiyorum